ChataPuchata CS 1.6 NONSTEAM

chatapuchata.no-ip.pl:27015


#1 2008-04-14 20:40:37

divix

Administrator

Zarejestrowany: 2008-04-14
Posty: 11
Punktów :   

Regulamin forum

Index:
I. Na Forum zabrania się
II. Użytkownik powinien
III. Kary i ograniczenia
IV. Dalsze postanowienia
V. Postanowienia końcowe
VI. Legenda


I. Na Forum zabrania się:

1. Umieszczania treści obraźliwych lub oszczerczych względem kogokolwiek. Dotyczy to w szczególności:
a) wypowiedzi skierowanych do innych użytkowników,
b) wypowiedzi skierowanych do osób prawnych, grup wyznaniowych, mniejszości rasowych, seksualnych etc.

2. Umieszczania treści ogólnie przyjętych za wulgarne, przez co rozumie się:
a) nieprzyzwoite słownictwo,
b) pornografię,
c) przemoc i treści przerażające, etc.

3. Uprawiania i propagowania piractwa, w rozumieniu m.in.:
a) łamanie praw autorskich lub umożliwianie tego innym, czyli:
- udostępnianie cracków, seriali, keygenów etc,
- udostępnianie nielegalnego lub nielegalnie uzyskanego oprogramowania,
- udostępnianie informacji pozwalających użytkować lub w oczywisty sposób zdobyć rzeczy wcześniej wymienione,
b) przypisywanie praw autorskich osobom, którym one nie przysługują.

4. Umieszczania reklam, z wyjątkiem:
- sytuacji, gdy ktoś aktywnie poszukuje informacji na dany temat - wtedy w odpowiedzi można zareklamować produkt, firmę, aukcję etc.
- wypadków uzgodnionych z Administratorem.

5. Powyższe ustalenia stosują się do treści tj.: słów, obrazków, filmów, nagrań dźwiękowych etc. i dotyczą:
- wypowiedzi użytkownika na Forum oraz wszelkich pól w profilu pozostawionych do jego dyspozycji: pseudonim, podpis, emblemat etc.

6. Podpis/sygnaturka może spełniać maksymalnie następujące wytyczne:
- umieszczona grafika może mieć maksymalne wymiary 350x70 pikseli łącznie,
- grafiki nie powinny przekraczać 30KB,
- podpis nie może być dłuższy niż 120 znaków,
- tekst umieszczany w sygnaturce, nie powinien przekraczać 4 linii,

II. Użytkownik powinien:

1. Unikać zakładania wątków dotyczących tematów wielokrotnie już omówionych lub kwestii uznawanych na Forum za oczywiste.
By tego uniknąć, należy:
a) użyć wyszukiwarki Forum. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że ktoś zadał już pytanie, które chcesz zadać.

2. Unikać powielania istniejących tematów. Przed założeniem tematu dotyczącego jakiegoś aktualnego zagadnienia sprawdź na kilku ostatnich stronach w danym dziale, czy topik na ten temat nie został już założony.

3. Nowe wątki zakładać w odpowiednich działach. Każdy z działów ma opis określający jego tematykę. Jeżeli nie masz pewności, który dział jest najodpowiedniejszy dla Twojego tematu, umieść go tam, gdzie według Ciebie pasuje najlepiej - ewentualnie zostanie przeniesiony przez Moderatora.

4. Powstrzymywać się przed umieszczaniem podobnych tematów lub postów w kilku miejscach jednocześnie. Takie postępowanie jest postrzegane jako zaśmiecanie Forum. Jeżeli wracasz do jakiegoś zagadnienia, dopisz się w swoim poprzednim topiku, w którym była o tym mowa, zamiast zakładać nowy.

5. Wątki tytułować konkretnie, w sposób mówiący w skrócie o tym, czego dotyczą - czyli nie: "Pomocy!!!", "Problem", "Help!", "Pilne!!!" etc. Pamiętaj, że nadając tematowi konkretny tytuł, ułatwiasz innym korzystanie z Forum i jednocześnie zwiększasz swoje szanse na uzyskanie odpowiedzi.

6. Unikać zamieszczania w danym wątku kilku swoich postów z rzędu - jeżeli pojawia się potrzeba dopisania czegoś do wysłanego już posta, należy skorzystać z opcji ZMIEŃ

7. Unikać zbaczania z głównego tematu wątku, ze szczególnym uwzględnieniem osobistej wymiany zdań, sprawy prywatne należy załatwiać przez PW, komunikatory etc.

8. Powstrzymywać się od nadmiernego wyrażania dezaprobaty z powodu tematu wątku, poziomu czyjejs wypowiedzi etc. Jeżeli uważasz, że któryś post narusza regulamin lub prowokuje do tego innych, proponujemy zgłosić go Administratorowi lub Moderatorowi.

9. Powstrzymywać się od zamieszczania postów, które nic nie wnosząc do dyskusji, np. o treści "lol", "też miałem taki problem", "zgadzam się z przedmówcą", "nie wiem jak Ci pomóc", etc, oraz postów będących wyłącznie powtórzeniem informacji podanych już w wątku przez innego użytkownika Forum. Niedozwolone jest umieszczanie postów o treści "Było!", "Szukaj!" bez podania pytającemu dokładniejszych wskazówek np. linka do tematu, w którym dane zagadnienie było omawiane, lub haseł pomocnych przy korzystaniu z wyszukiwarki Forum lub internetowej.

10. Kieruj się zasadą uprzejmości stosując dobre obyczaje. Przez szacunek dla innych, uzyskasz poszanowanie dla siebie. Traktuj innych tak, jakbyś chciał być traktowany przez nich.

11. Użytkownik powinien wszelkie skargi i zażalenia kierować do Moderatora, jeżeli to nie przyniesie wynniku i są dalej wątpliwości należy się z tym zwrócić do Administratora.

III. Kary i ograniczenia

1. Posty i topiki niezgodne z regulaminem będą usuwane lub ich treść będzie modyfikowana przez Moderatorów.

a) Moderator może też:
- zmodyfikować tytuł topiku użytkownika na logiczniejszy;
- sygnować swoje poprawki przy ingerencji w treść posta;
- zażądać od użytkownika zmiany treści jego postu;
- wystosować ostrzeżenie publiczne na Forum lub na PW ;
- zablokować czasowo topik do momentu wyjaśnienia wątpliwości;

b) Autor zablokowanego topiku ma prawo:
- poprosić na PW Moderatora o podanie motywów decyzji i ewentualnie- wycofanie jej;
- dopiero wtedy, w razie różnicy zdań, użytkownik ma prawo do interwencji u Administratora;
- Moderator może zweryfikować swoją decyzję samodzielnie lub po konsultacji z Administratorem, każdorazowo podając powody weryfikacji.
Decyzja Moderatora jest w tym wypadku niepodważalna;

2. Użytkownicy nagminnie łamiący regulamin, netykietę i ignorujący upomnienia moderatorów powinni liczyć się z zablokowaniem dostępu do Forum. Także jednorazowe przewinienia (Np. obraźliwe posty na PW czy posty lub topiki, zmierzające do skłócenia użytkowników) uznane przez któregoś z Administratorów lub Moderatorów za ciężkie mogą skutkować tym samym bez uprzedniego upomnienia.
a) Zablokowanie dostępu do Forum (zwane banem).
b) Okreslenie użytkownika mianem LAMER
c) decyzję o ukaraniu podejmuje Administrator na podstawie:
- decyzji własnej lub konsultowanej z Moderatorem;
- wniosku Moderatora;
- wniosku użytkownika, pozytywnie zweryfikowanego przez Moderatora

IV. Dalsze postanowienia

1. Na początku korzystania z Forum warto zapoznać się z opisem FAQ i bbcode, aby zorientować się m.in. jak formatować czcionkę czy zamieszczać obrazki etc.

2. Przeczytaj opisy działów i zapoznaj się z najważniejszymi zagadnieniami omawianymi na Forum przez przejrzenie przyklejonych tematów w poszczególnych działach. Pomoże Ci to zorientować się w zasadach Forum i uniknąć wielu niepotrzebnych problemów.

3. W przypadku, gdy nie możesz znaleźć swojego tematu czy posta, użyj opcji "znajdź wszystkie posty" - być może został on przeniesiony do innego działu. Jeżeli nie możesz danego tematu znaleźć na liście swoich postów, najpewniej został on usunięty. W takiej sytuacji nie zakładaj ponownie identycznego tematu, a zwłaszcza nie zakładaj tematu "dlaczego post X został usunięty?"; zamiast tego zastanów się, czy nie naruszał on regulaminu. Możesz też poprosić o pomoc kogoś z Moderatorów.

4. Nie umieszczaj w postach dużych obrazków lub długich linków, powodujących "rozjeżdżanie" się Forum. Maksymalna szerokość wstawianych obrazków to 200 pikseli, do większych obrazków należy podawać linki. Przy podawaniu bardzo długich linków wskazane jest stosowanie tekstu zastępczego [url = www.adres.pl ] tekst zastępczy [ /url ].

5. Z opcji CYTUJ (ikona w poście, który chcesz zacytować) korzystaj z rozsądkiem, skracając długie posty tak, aby zostawić tylko ten fragment, do którego bezpośrednio odnosi się odpowiedz. Wskazane jest też sprawdzenie, czy przez pomyłkę nie przypisuje się czyichś słów innej osobie.

6. Nie stosuj nieuzasadnionego formatowania czcionki: nie pogrubiaj całego tekstu (pogrubienie stosuje się dla wybranych, ważnych fragmentów tekstu) i nie pisz wielkimi literami (w Internecie oznacza to krzyk). Jeżeli nie wiesz, co oznaczają stosowane w postach skróty typu IMHO, LOL, ROTFL, AFAIR, BTW, RTFM, skorzystaj z wyszukiwarki internetowej, aby się dowiedzieć, co to są akronimy. Nie nadużywaj w/w skrótów.

7. Staraj się pisać poprawną polszczyzną. Przed wysłaniem posta sprawdź, czy nie ma w nim błędów ortograficznych, interpunkcyjnych lub literówek. Jeżeli zobaczysz błędy już po umieszczeniu wiadomości na Forum, użyj opcji "Zmień", żeby je poprawić. Posty zawierające rażące błędy ortograficzne lub napisane całkowicie niezrozumiale mogą być usuwane z Forum przez Moderatorów.

8. Formułuj swoje pytania precyzyjnie, podając niezbędne szczegóły. Pisząc niejasno, marnujesz czas osób, które chcą Ci pomóc, jak i swój również. Jeżeli szukasz rozwiązania jakiegoś problemu, podaj, jakie możliwe rozwiązania były już testowane - pomoże to w szybszym znalezieniu właściwego rozwiązania.

9. Nie proś, żeby użytkownicy Forum wypełniali za Ciebie Twoje obowiązki.

10. Nie krytykuj i nie podważaj autorytetu Administratorów i Moderatorów w kwestiach regulaminowych. Jest to prosta droga do opuszczenia Forum.

11. Regulamin niniejszy nie ma charakteru ostatecznego. Będzie w miarę potrzeb zmieniany lub uzupełniany za pomoc przyklejonych tematów bądź ogłoszeń zamieszczanych w dziale "Regulamin".
Wskazane jest sprawdzanie co jakiś czas, czy w wymienionych działach pojawiły się nowe topiki administracyjne.

12. Administracja Forum nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane na Forum przez użytkowników. Użytkownik ma prawo do modyfikowania treści swoich postów, nie ma jednak prawa żądać od administracji usunięcia swoich postów, bowiem decyzja o umieszczeniu ich na Forum jest traktowana jako równoznaczna z decyzją przeznaczenia ich do użytku publicznego.

13. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do wysyłania wiadomości elektronicznej na e-mail podany podczas rejestracji, z informacjami dotyczącymi:
- Serwera Counter Strike
- Informacji na temat Forum
- informacji dotyczących adresata


V. Postanowienia końcowe

1. Rejestrując nowe konto, biorąc udział w forum zgadzasz się że zapoznałeś się z tym regulaminem i zamierzasz go przestrzegać.

2. Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację Forum...

Offline

 

#2 2008-04-14 21:25:18

kow@l

Administrator

5243335
Zarejestrowany: 2008-04-14
Posty: 11
WWW

Re: Regulamin forum

Uczyć się go na pamięć!!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.naruto-rpg-gra.pun.pl www.shinobi-raifu.pun.pl www.ekonom2010.pun.pl www.ujkekonomianiestacjonarne.pun.pl www.uday-priyanka.pun.pl